MYth: A.D. 2011

May 1st, 2010, 10:30 pm

Average Rating: 5.00

Rate It:

Author's Comments:

Reply zelda99, May 1st, 2010, 10:40 pm

MYth Calendar Art sorry for the lack of update... as I've mentioned on my DA journal, I have very little time to work on comic pages...TT__TT but I used this past weeks to finish the arts for this calendar I plan on selling at Anime Expo artist alley....

for more info, please visit my DA journal for more updates...
http://zelda994612.deviantart.com/journal/

Thank you~

Reply Advertisement, November 23rd, 2017, 8:57 am

User's Comments:

Reply *Suki*, May 1st, 2010, 10:45 pm

OAO OMG SO PRETTY <3

Reply Glory Morgenbriese, May 1st, 2010, 11:01 pm

"Louloúthia" -- nice title. D'you actually speak any Greek? O:

Wish I could get to Anime Expo and get this calendar. It looks so gorgeous. /envy

Reply Rin0201 (Guest), May 1st, 2010, 11:30 pm

Coool :o

Reply Pinguicula, May 2nd, 2010, 3:06 am

It's so pretty!! I wish I could be there to buy it ... T^T

Reply HABE, May 2nd, 2010, 12:26 pm

Yay! and Dang!, because by the title I thought it was a new story taking place modern day.

Reply Kafeole12, May 2nd, 2010, 1:45 pm

so pretty!
mah. I wish I could be there T.T

Reply emtpycandy (Guest), May 2nd, 2010, 11:50 pm

beautiful! Your work is beautiful and I've been following it since you started posting about Persephone's and Hades' story. I can say it's been quite a ride. And, I thought, since you (obviously) seem to have an interest in Greek myths (xD) and I couldn't help but notice the title, let me give you a little crash course in Greek. "&#923;&#959;&#965;&#955;&#959;&#973;&#948;&#953;& ;#945;" is a very modern way of saying "flowers" here in Greece, and "&#940;&#957;&#952;&#951;" (anthi) is its ancient Greek counterpart. I thought it would interest you to know that. :)

Keep up the beautiful work!

~EC

Reply Mohane (Guest), May 4th, 2010, 4:09 pm

@toadette its Persephone (LOL WOW GUESS WHO CANT GET THEIR LEFT AND RIGHT STRAIGHT)
...i would kill for a ticket to the convention right now....

Reply Muffin (Guest), May 4th, 2010, 4:34 pm

@toadette, I think it's Persephone. Athena, I think is fourth down the right column.

I hope you'll be selling it online someday ^^. I'd totally buy one. Or seven.

Reply Saiyaness28, May 4th, 2010, 7:50 pm

I can't wait for MYth: A promise! I always enjoy your comics! :)

Reply ysaytot (Guest), May 6th, 2010, 4:11 am

OMG! i'm soooo glad you're back TTvTT

Reply Hellgirl_120, July 24th, 2010, 12:31 am

Ahhh my computer is so slow it wont load!!! D:

Reply Orion (Guest), August 26th, 2010, 8:20 pm

Hmm... I don't recognize the girl on the bottom left corner or the third person down on the right. Whoever they are they're gorgeous though. Two thumbs up!

Reply Megzie, November 8th, 2010, 7:35 pm

Yay Greek! This made me so happy, because I saw λουλούδια and I knew what it meant! Taking Greek in college makes my life so much more fun.

For anyone who sees this post and doesn't know how to pronounce it, it's "loo-lOO-dee-ah". Seriously. Sounds like it looks. Mind blown, right?

Reply Shakirami (Guest), April 22nd, 2012, 9:47 pm

Orion:
Bottom left: Aphrodite
Third right: Hestia

Post A Comment