family reunion 02

February 15th, 2013, 8:39 pm

Average Rating: 5.00

Rate It:

Author's Comments:

Reply Advertisement, June 26th, 2017, 8:52 am

User's Comments:

Reply Tea (Guest), February 15th, 2013, 9:51 pm

W...ow...xD "Go and attract attention to himself" indeed...xDDD
Hades' face is hilarious hahaha. (and that leaf! xDD)

Reply PhantomHoofbeats, February 15th, 2013, 10:12 pm

Zeus couldn't resist, could he...?
Is "humble" even in his vocabulary?
Hades' face. That little brother of his... lol. Tough being a big brother, isn't it? Especially with THAT as a brother.

Reply Ninjagirlrebecca (Guest), February 15th, 2013, 10:44 pm

Oh Zeus we do love you but wow...>_<

Reply WhiteLatina, February 15th, 2013, 10:56 pm

This made me giggle so much xD especially Hades' face

Reply hushsee, February 15th, 2013, 11:05 pm

Haha oh Hades' face at the end was win and Zeus...Oh (shakes head) you are so ... (sigh)

Reply Bubblegum^^ (Guest), February 16th, 2013, 6:37 am

Zeus so hot OwO
............and most of all humble XDD
Yes Hades it is Zeus you can't recognize your own brother...XD

Reply sakohju, February 16th, 2013, 10:29 am

...Right, Zeus. Totally unobtrusive.

Reply FireBorg, February 16th, 2013, 4:29 pm

Well, that might put some "random asians" away from Hades... XD

Reply Sidus, February 16th, 2013, 9:00 pm

So Zeus is the "Golden Boy".

Hmmm...I wonder if his popularity provoked that many Demigods and Demigoddesses still exists in full XXI Century...? XD

Reply Smiles (Guest), February 16th, 2013, 9:22 pm

Duuuuuuude! You left me hanging! (Just saying though, you are a really good artist. I can't wait to see what happens next!!!!)

Reply Lyd (Guest), February 16th, 2013, 10:58 pm

I...I laughed so hard. Strike that pose, Zeus!

Reply Naru_Kim, February 17th, 2013, 12:49 am

Of course Zeus had to go and be all idgaf I do what I want and make a flashy entrance in the human society XD

Reply Zuzu (Guest), February 18th, 2013, 10:51 am

Oh God, Zues.... I don't even know what to say.

Hades is adorable! I Still love him more! XD

Reply Elel (Guest), April 6th, 2013, 1:33 pm

"Oh....so it IS zeus"
Indeed xDD

Reply Echocave, August 18th, 2013, 1:01 pm

I just had the greatest fangirl squeeeeeeeee over Modern Day Zues

Reply Hi (Guest), November 17th, 2013, 6:40 pm

Oh. So it is Zeus...
Why yes, yes it is that damn idiot.

Reply Icy (Guest), December 22nd, 2014, 2:31 pm

"The Idiot"

AHAHAHA!!!! *dies*

Post A Comment